BORANG SOAL SELIDIK
YBhg Dato’ / Datin / Tuan / Puan yang dihormati,
Tujuan kajian ini adalah untuk mengukur persepsi masyarakat terhadap JKDM bagi meningkatkan imej organisasi secara holistik.
Borang ini mengandungi tiga bahagian iaitu Bahagian I: Demografi, Bahagian II: Penilaian Perkhidmatan dan Bahagian III: Cadangan Penambahbaikan. Kerjasama YBhg Dato’ / Datin / Tuan / Puan adalah dimohon untuk menjawab secara ikhlas. Segala maklumat yang diberi akan dirahsiakan. Terima kasih di atas kerjasama melengkapkan borang ini.
Tel: 03-8882 2381 / 2384 Faks: 03-8889 5861
Emel: kepuasanpelanggan@customs.gov.my
6. Adakah anda pernah berurusan dengan JKDM
Dengan berpandukan skala Likert di bawah, sila tandakan SATU skor sahaja bagi setiap pernyataan di segmen A,B, C, D dan E adalah berpandukan kepada Skala berikut:
1
2
3
4
5
Sangat Tidak
Setuju
Tidak
Pasti
Setujui
Sangat
A : PERSEPSI TERHADAP PERANAN JKDM
B : PERSEPSI TERHADAP PERKHIDMATAN JKDM
C : PERSEPSI TERHADAP PRASARANA JKDM
D : PERSEPSI TERHADAP IMEJ JKDM
E : PERSEPSI SECARA KESELURUHAN
Apakah cadangan anda untuk menambah baik persepsi masyarakat terhadap JKDM.
Jawapan